ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

понедељак, 1. август 2016.

Day 1: Da se upoznamo



Zovem se Kristina i imam 19 godina. Iz Beograda sam, ali trenutno živim u Budimpešti. Obožavam umetnost, arhitekturu, fotografiju, lepo pisanje..
Obožavam renesansu i barok. Svemir i astronautska odela.
Moderna arhitektura je nešto predivno, skoro kao i zeleni čaj ili topla čokolada.
Kafa mi je stana, ali u poslednje vreme se upoznajem sa njom.
Ananas mi je zakleti neprijatelj (sem kao print na majici) kao i boja ciklama.
Oduvak sam želela da budem vitez ili astronaut - držite mi palčve, ali za sada jednorog (pisaću vam zašto).
Volim dan, volim kišu, lišće pod nogama. Volim šarenilo, volim boje pa se ponekad zanesem i obujem ciklama čarape.
Da pređemo na sladoled: straćatela, čokolada, jagoda, čokolada, vanila, staćatela, banana, čokolada... Recimo svi ukusi, ali bez ananasa moliću.
Putovanja? O da
Kuda? Bilo gde
Kada? Sada
Nemam puno iskustva u putovanjima ali sam spremna to da promenim, naravno. Ne znam kako pošto imam traume od zlih vozača autobusa koji mi zatvore vrata pred nosom (koji je inače prćast, pa se slučajno desi da se nađe gde mu nije mesto), sigurno jedu ananas ili još gore, sarađuju sa njim. Čast izuzecima, vozačima koji jedu jabuke i banane.



Avangarda i ja smo prijatelji, ne najbolji, ali se dovoljno poznajemo.
Crtanje je nešto što vučem od malena. Mogla bih da kažem ljubav mog života, ali nećemo da preterujemo sada.
Što se tiče crtanja perfekcionista, za sobu baš i ne mogu to da kažem.
Organizovana? Svakako.
Odgovorna? Nikako.
Obožavam umetničke fotografije i portrete. Trenutno skupljam za aparat, pa možda i realizujem mnogobrojne projekte, koji se samo nagomilavaju.



Upoznala sam Pikasa, Da Vinči mi je komšija, a Dali na brzom biranju. Gagarin nije tu, ali svaki čas treba da stigne.
Ideali i uzori? Cela lista ili top 10? Možda ste već neke pohvatali, ali neki drugi put o tome.
Pored jednoroga u slobodno vreme sam i Betmen.

 Volim da crtam po rukama

To sam ja ukratko. Mogla bih ovako do sutra da pišem ne zato što sam toliko zanimljiva, već zato što sam za sve zainteresovana.
Drago mi je da smo se upoznali.
Ja sam Kristina.
A ti?

2 коментара: